úterý 11. září 2012

Merde..shit always sounds better in french!


J'y suis jamais allé by Yann Tiersen on Grooveshark


Dneska jsem si udělala skvělý den sama se sebou (taky tak někdy rádi trávíte čas? )
Odpoledne jsme si zašla do La petite conversation (Poprvé, jsem to ale ostuda! Pokecala si petite s francouzem číšníkem a dala si Cafe au lait!), další ,,destinací,, bylo Mango (výměna džín, nojo je fajn pocit si vyměňovat větší džíny za ty menší pac byly fakt obrovské!) a KONEČNĚ si koupila blok na semináře dk školy..za každou cenu musím být originální (u mě to jinak ani nejde) proto jsem si 

  • vytiskla moje oblíbené fotky, citáty z Pinterestu
  • vystřihla je pokud možno dekadentně
  • a zkoušela a lepila a kreslila (spíš jen jednou něco dopsala..srdíčko..our future tattoo)


Jo! a pusťte si písničku, díky ní se cítím kdekoliv jako v Paříži

Mambule

1 komentář: