středa 29. srpna 2012

Daphne


I Love You, Ono by Stereo Total on Grooveshark


Daphne Groenveld...modelka, která vyvolává bouřlivé reakce
Už když jsem ji uviděla v reklamě na nový parfém Dior Addict ( TU) byla jsem její osobou, naprosto zajímavým obličejem okouzlena! Natož když jsem zhlédla fotky pro podzimní kolekci HM!

Chci
1. vypadat jako ona
2. vyvolávat v lidech bouřlivé reakce (ano mám ráda pozornost!)
3. tričko z prvního obrázku, perličkovou věc z druhého obrázku a pletený svetřík ze čtvrtého!

Líbí se Vám? Anebo Vám připomíná kačera jako Zrzečce?


15 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páči, je zaujímavá a svojsky krásna :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sa mi paci ze je taky uplne nezvycajny typ, zaujimava ale krasna :)

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je tak zajímavá, až se mi líbí:) Určitě zaujme pozornost a o to jde!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten svetr mám na Dny Marianne zálusk ! :D

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá je, ale nelíbí se mi. A když jsem ji uviděl poprvé, vzpomněl jsem si na tohoto: http://i3.cn.cz/1166429007_breznev2.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. A čím působí takový poprask?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že má duckface aniž by se o to snažila? :D
      Sere Rusy tím, že má obočí jako Brežněv? V době skandálu kolem Pussy Riot? :D

      Vymazat
  7. Už vím koho mi připomíná, Nikol Štíbrovou:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO ale to je pravda !:) Rysy má, hlavně když pootevře pusu ;)

      Vymazat
  8. Myslím, že v Praze/Brně/Horní Dolní člověk na ulici potká mnohem hezčí holky :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Srovnání s Nikol Štíbrovou, která se mi teda ani trošku se svým předkusem nelíbí, mě trošku poplašilo ;-). Daphne, stylizovaná "do Bardotky" je okouzlující.
    Vivi

    OdpovědětVymazat