sobota 20. srpna 2011

On the boat - houseboat


Naloděná 


Francouzi mají vybraný vkus, škoda že jsou takoví morousi zapšklí


Památek bylo dost, na kole jsme jich stihli ještě víc


Viva la France! (promiň jestli si to pletu se španělštinou, přece jen francouzsky umím tak dvacet slovíček)


Držitelem fotoaparátu byl můj táta, jehož foto styl byl takový, že na vás půl dne zaměřoval, a když už vás přestalo bavit pózovat a začali jste se tvářit jako idiot, cvaknul.


Slabost pro ně!


Držet lano, nepouštět, proud byl silný!


Vlastně jsem si někdy připadala víc na kole než na houseboatu


Jelikož jsme celá rodina lvi, tak se hodně slavilo. Alkohol se podával i nezletilým.


Výrazy mé pubertální sestry byly vždycky tak trošku vybrané.


Kousek Afriky v Port s/ Saone


Dijon !


Ano, můj táta bude mít košile z Dijonu. A ano, jeho dcera (já) umí anglicky, a ano, pomáhá mu v obchodech s dorozumíváním!

Abyste tomu správně rozuměli. Držitelem fotoaparátu byl opravdu můj táta. Je to rodinný foťák. Takže je plný krajinek a mamky. Nechci tady z postu dělat rodinné fotoalbum, tudíž jsem hodila pár fotek, na kterých vypadám jen jako trošku idiot, než jako hodně idiot ( nicméně mohu dát přídavek :D ). Díky za pochopení :o).
Jinak bylo moc fajn, Francouzi jsou děsně konzervativní, plus my jsme projížděli vesnice a tam to bylo ještě stokrát šílenější. Na ulici chcípl pes (slovní hříčka, nikoliv doopravdy), když byla otevřená hospoda, oslavovali jsme to ještě dva dny. Díky pobytu na lodi jsem si zvykla na pavouky, (h)ovada a různou verbeš, na nepořádek mé sestry a vlastně na mou sestru celkově. 

8 komentářů:

  1. sestra te musi milovat po precteni tohoto postu :D
    jinak krasne krasne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. se ségrou jste si neuvěřitelně podobné!! a fotky super, takové malebné, ale na té lodi bych být nemohla. Pozvracela bych se během první hodiny.

    OdpovědětVymazat
  3. sestra je mladsia?vyzera starsie s tymi okalmi ciernymi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš celý táta i sestra ... jen ti jde líp tvářit se přívětivě :D Musela to být vážně supr dovolená :)) (Sice bych to nedala asi jako Tereza Š., o to víc ti to závidím :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Moje sestra je mladší (15), ale roste do krásy, nebýt těch černých linek pěticentimetrové tloušťky :D jinak byste se holky nepozvracely, byl to houseboat jezdící po francouzských kanálech, voda byla rovná jako olejová skvrna :)

    OdpovědětVymazat