úterý 5. července 2011

Zrz našla ten kabel !










I my dvě jsme se opičily po veleúspěšných blogerkách a utíkaly do slev HM ( dva plus jeden kus zdarma ).
(doteď nevím jak se píše ten znak co je mezi H a  M)
Osobně jsem včera šla s kamarádkou do Ikei na oběd, jelikož je v rekonstrukci, měly jsme lososa v přirozeném plastovém talířku. A znáte tu punčovou zelenou rolku? Tak ta vypadala nadmíru přirozeně ještě s kombinací s plastem.
Pak jsem šla a koupila si v Marks and (zase ten znak!!) Spencer Caesar dresing s parmazánem, udělala si doma salát a vše to smíchala dohromady.
Byl skvělý ten salát. Až na ten dresing, příště si udělám svůj (malá rada, nekupovat! Plus ještě malá rada od mé kamarádky na dresing -> olivový olej, balzamikový ocet, med a dijonská hořčice - snad jsem na nic nezapomněla).
K té poslední fotce se nevyjadřuji, ale ona sama moc dobře vyjadřuje, co by měl můj mozek vyjadřovat.
A nevyjadřuje.
*


3 komentáře:

  1. moc moc ti závidím to tričko a kraťásky...
    asi budu muset taky vyrazit do slev :D

    OdpovědětVymazat
  2. H&M , Marks&Spencer ...jak? zkus ALT+38 ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten znak jsem doteď taky nevěděla:-D Jinak hezké tričko, boty a mňam mňam salát:-)S Ústavou jsem se naštěstí už rozloučila na chvíli, tak přeju pevný nervy!

    OdpovědětVymazat