sobota 14. května 2011

Majáles








Milá, já a majá (les).
Aneb jak jsme my tři a později 4, dokonce pět šest dvacet zamířili na olomoucký majáles.
Daly si: desperado s guaranou, cigarety s občankou, antidepresivní rybičku, grilovaný oštiepok a pár úsměvných chvil na cestě za vínem.
Po víně byly chvíle úsměvnější o trochu víc.
Majáles je skvělý z několika důvodů: jsme tam spolu, jsme tam na trávě (někteří jsou na trávě s trávou), jsme tam zpívající a na slunci se opalující, smějeme se a pijeme a koukáme a pomlouváme.
A vůbec. Majáles nás baví.
*

9 komentářů:

  1. hezké fotky, mají dobrou barvu.
    a víš co? já tě viděla přicházet takovým tím smrdutým podchodem, zrovna když jsem odcházela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Však já tebe taky, i předtím na tom majálese ve zbrojnici :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, ty fotky jsou stylové:-) Čím je to focené nějaké LOMO?
    Jinak u mě na blogu probíhá giveaway, připoj se pokud máš zájem:-)
    http://destylife.blogspot.com/2011/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. teeeeda :)
    jak koukám, pěkně jste si to užili! :)
    a ty fotky mají úžasnej nádech..

    OdpovědětVymazat
  5. u nás bol tiež ale nešla som. a teraz to celkom aj ľutujem :D

    OdpovědětVymazat
  6. bude to tu ďalší nudný koment odo mňa, ale... tie fotky sú naozaj skvelé!

    OdpovědětVymazat