čtvrtek 30. prosince 2010

Details 2

Den před silvestrem..cítím se docela nervózně a plná očekávání jak to dopadne..nemáme totiž naplánované skoro nic..jen to, že budem slavit ten úžasný rok 2010-alespoň pro mě dosti zlomový a důležitý udělala jsem maturitu, dostala se na vysněnou školu a na konci roku potkala ještě dokonalejšího muže!!!
Venku hrozná zima brr- válenky( ve kterých jsem objevila díru :), čapka (která vůbec nehřeje) no prostě celá já!
Jak budete silvestra trávit vy?
Díky moc za 51 followers!

 
oblíbená píseň od muže, a teď i moje

5 komentářů:

  1. Wow, tak Ty si teda mala úspešný rok:) a ktorá vysoká sa Ti stala osudnou, ak smiem vedieť? A nech Vám to s dokonalým chlapom čo najdlhšie vydrží! Silvester budem tráviť podobne, ale nejako sa stále spolieham na staré známe " najlepšie akcie sú tie neplánované" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky ti :)
    Právnická fakulta v Olomouci
    Souhlasím-->nejlepší jsou spontánní akce!

    OdpovědětVymazat
  3. och, má překrásná a úžasná ženo :-* takhle mi lichotit a ještě tak veřejně? mám v tom hledat nějaký záměr? :) víš přece, že stačí říct a snesu ti i modré z nebes :-*

    OdpovědětVymazat
  4. měla jsi veleúspěšný rok, tak Ti přeju do dalšího ať je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat