pátek 10. prosince 2010

Dear Santa...

Ikdyž mě má rodina často štve, skoro každý den, ať už je to nadávání za to, že jsem líný nepořádný lev, nebo že se jenom flákám, doma nic nedělám, nepomůžu..i přes to všechno jsem dnes nakupovala dárky..pro mou rodinu..kamarády..s Katuškou (její blog naleznete tady).. Avion Mekka ostravského nakupování...káva v Tschibo shopu..čokoládová masky..dary..nejlepší prádlo v Lindexu..


Příjde mi, že už to nikdy nebude ONO, když mi bylo 5 a já utíkala za okno, abych se přesvědčila o tom, že Ježíšek opravdu přiletěl na svém sněžném voze (nebo že by skútru? :) a vyzvedl si má zbožná přání sepsané na papíře, přečetl... proto jednou bych chtěla znovu začít věřit, že existuje..



3 komentáře:

  1. Mě se líbí to "ikdyž mě rodiče štvou, koupím jim dárky" :-) Ještě, že ještě nemám děti. "Ikdyž brečí, dělají bordel, jsou drzí, vyžadují spoustu času a moře mateřské lásky a ještě jsou nevděční, koupím jim dárky a budu dělat, že existuje Ježíšek." :-)) Hezký den!

    OdpovědětVymazat