sobota 25. prosince 2010

Christmas Eve



Photos by me

Štědrý večer..takový typický (aspoň u nás) kapřík a bramborový salát, přežírání se,  nevstávání od stolu, zvonění zvonečkem, běhání ke stromku (včera spíš chůze :D, často se mi stává, že si oblíbím dárky mých blízkých a tak se to stalo i včera-->ségřina beranice!!!

8 komentářů:

  1. Jéj, tá baranica vyzerá skvelo! Sestrička má koľko rokov?

    OdpovědětVymazat
  2. Ta beranice je super. :) Vždy se mi na tobě moc libí červená rtěnka, moc ti sluší! :)
    Já se letos, tak přežirám, že už mám problém zapnout kalhoty. :D

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. My se dneska, asi potkaly viď? Nejdřív mi nedošlo, že je to někdo, kdo je mi povědomý :D a došlo mi to až později..

    OdpovědětVymazat
  4. Já koukala lehce zamračeně, páč nemám ráda lidi, co mě zkoumají :D ale až pozdě mi došlo, že jsem tě asi na blogu zahlídla. A díky vlasům a rudým rtům jsi snadno zapamatovatelná a rozpoznatelná, takže jo poznala :) i když opožděně :D Tak možná příště už nebudeme obě tak překvapené ;)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá beranice! úplně tě chápu :D
    a jsi dobrá, krasobruslení musí být hodně náročné... jak fyzicky, tak psychicky :D

    OdpovědětVymazat