sobota 13. listopadu 2010

Přátelé jsou pro mě neskutečnou vzpruhou, dodávají mi energii,zlepšují náladu, znamenají pro mě neskutečně moc!
2 měsíce prázdnin, během týdne se snažím učit- číst, podtrhávat, vypisovat, nic systematického, však do ledna bych to všechno zapomněla, říkám si. Upřímně se mi ani nechce, však víte, jsem líný lev, a přiznám to. Ikdyž líný.. jak v čem. Jsem kulturní maniak. Miluji filmy,hudbu, dokumenty, zbožňuju nakupování knížek, ta jejich neskutečná vůůně! Třeba tento týden jsem jela do Ostravy, momentálně tam jezdím skoro každý den, zvláštním způsobem  jsem si ji oblíbila,  Tak si to jedu do Ostravy, třípatrového Librexu, důležitě pro Teorii práva, vyprodáno! 
Říkám si, jsem v Librexu MUSÍM odejít s knížkou v ruce - a vítězem se stává..wait for it....Haruki Murakami, nová knížka Po otřesech, povídky! Muhehe! DOPORUČUJI MŮJ NEJOBLÍBENĚJŠÍ AUTOR!


Dneska jsem si užila skvělé odpoledne a večer se skvělou kamarádkou Káťou, hezky kafíčko a svařák, v krásné vintage kavárně Daniel, byla jsem tam poprvé a musím zas! Má úžasnou atmosféru..cítila jsem se tam jako doma..možná ještě líp! 
Krásný víkend
Díky za přibývající čtenáře :-*








7 komentářů:

  1. Miluji přesně takový to styl kaváren...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, kde přesně je, prosím, ta kavárna? Vypadá to velmi lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kavárna je blízko konzervatoře, za ní je budova a kavárna je pžímo v ní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem v Ostravě, také se vždycky musím zajít podívat do Librexu.. i když jsem bez peněz, ohmatat si knihy, přečíst si pár řádků, vybírat, co si příště koupím.
    Taky bych si měla konečně zajet pro toho nového Murakamiho a dokoupit ty, které od něj ještě nemám ve vlastnictví, protože bych si je ráda přečetla několikrát a chodit si pro ně pořád do knihovny nemá smysl.

    Ta kavárna vypadá krásně. Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, daniel je dobry tip, je to tam fajn .) librex je taky muj oblibeny, ted me napada, ze tam musim pro jeden casak, ua, snad ho ejste budou mit :)) rada jsem te dneska potkala, vypadas na zivo stejne sympaticky jako tady na blogu :) doufam ze jste neco hezkeho vyhmatly :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta kavárna vypadá luxusně - škoda, že podobná není i v Olmu.. jinak proč zrovna Murakami? :o)

    OdpovědětVymazat