pondělí 13. září 2010

Hapiness?






Po delší době mé fotky. Musím přiznat, že jsem neměla na nic náladu, natož na focení! Nemám moc dobrou náladu, ve čtvrtek jsem prožívala euforii (dostala jsem se na mou vysněnou školu-pro zvědavce to jsou práva), euforie dosti rychle opadla- mohl by mi někdo vysvětlit proč radost, a štěstí vůbec příjde a rychle pomine, ale naše starosti a problémy jsou vždy kolem nás?

Prožívám krapet zklamání z kruhu mých přátel (nemíním to tady rozebírat, to snad pochopíte:)! 
Když se vyfintím a jdu ven, snažím se v oblečení cítit skvěle a pohodlně, dnes jsem si oblékla v pátek koupené černé legíny, které mi perfektně sedí..snad i sluší :), tričko (které mi darovala mamča, bylo mi to divné, teď už vím proč!)--Je dosti nepraktické, jsou na něm třpytky a ty lítaj VŠUDE. Ale i tak se mi moc líbí, i tak ho budu nosit!
Protože bylo krásně, využila jsem příležitosti, zašněrovala si nové botky na klínu, které jsem si hned zamilovala.
Ve čtvrtek jedu do Olomouce, čeká mě zápis na fakultu, těším se na všechno. Na neskutečný binec a neklid na kolejích, na nové lidi, na staré známé, na poznávání nového krásného města...
Odteď jsem zodpovědná a samostatná žena :D

Krásný den

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
After some time my photos. I must admit that I was not in the mood for anything, let alone to shoot! I'm not very good mood, on Thursday I experienced the euphoria (I got to my dream school, for the curious to the right), the euphoria quickly faded, rather, could someone explain to me why the joy and happiness all come and quickly pass away, but our worries and problems are always around us? I experience a little frustration out of the circle of my friends (I will not discuss it here, hopefully you will see:)

When I go out I try to dress in comfortable and feel great, today I put on Friday bought black leggings, perfect fit to me .. perhaps fitting:), shirt (which my mom gave me, I was strange Now I know why!) - It is quite impractical, glitter on it and you they are just everywhere. But even so, I really like, and so I wear it! Because it was a beautiful day, I used the opportunity laced your new shoes on my lap, I love them.In Thursday I'm going to Olomouc, waiting for me to write the faculty, I look forward to everything. On the surreal mess and turmoil in the dormitories, the new people, old friends, to discover a new beautiful city ... From now on, I am responsible and independent woman: D

Nice day




14 komentářů:

  1. super fotky, ten top sa mi velmi paci ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je náádherná. Máš krásné očka!!

    OdpovědětVymazat
  3. Cute outfit. I just love your hair. :)SarahD

    OdpovědětVymazat
  4. co to je za texturu? moc se mi libi! i ty fotky teda :D slusi ti to :)

    http://saladofmylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. you look great! i like your lipstick xx

    http://shutterbug-z.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful pictures. I love your outfit so well styled and the top your mum got you is fabulous xoxo

    OdpovědětVymazat
  7. :)

    http://styleeeblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. love the cross body bag!!

    http://thestyle-child.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tieto fotky sú najkrajšie !!! Veľa štastia:)) luc

    OdpovědětVymazat
  10. Greetings fгom Los angeleѕ! I'm bored to death at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I love the information you provide here and can't
    ωait to taκe а look ωhen
    I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my phone .. I'm not еvеn using WIFI, just 3G .
    . Anyhoω, good site!

    Here is mу weblog ... make your dick bigger without pills

    OdpovědětVymazat