čtvrtek 2. září 2010

New stuff



Najednou se udělalo krásně. . .hnedka jsem toho musela využít, obléct si nové a podle mě úžasné věci, které jsem nakoupila během výletu v Brně!
Doufám, že vám nebude vadit, že jsou fotky foceny před naším domem :)







Co to mám proboha za výraz? :)







tričko Ann Christine, sukně Bershka, náramek Ann Christine, psaníčko Gate, boty Baťa

Krásný čtvrtek
Mambule

6 komentářů:

  1. skvele boty :-*

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. a ja som TA zazrela!! v tom brne!! v olympii pred haemkom...som sedkala na lavicke a ty si presla...a vyzerala si uzasne =)...no a nakupila si naozaj pekne veci..ako to ze ja som si tam nevybrala absolutne nic?? =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to mě těší :) já jsem si právě v Olympii koupila jenom náramek, Olympie mě zklamala :) nic se mi tam nelíbilo tak jsme jeli do Vaňkovky..a tam jsem všechno nakoupila :) nevěz hlavu..příště to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezučký outfit, moc se mi líbí tvoje veselé usměvavé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. dnes sme mali rovnaké tričká, len moje je kaki:)

    OdpovědětVymazat
  6. Super blog... a mas genialne vlasy a psanicko :)

    OdpovědětVymazat