neděle 29. srpna 2010

B sound!



14.8 těšila jsem se jak nikdy, s mou nejlepší kámoškou a kámošem jsme vyrazili na BESKYDY SOUND do Frýdku Místku, cesta nám trvala necelou půlhodinku, njn bydlíme kousek :) navíc nám krásně vyšlo počasí, na nic jsme si nemohli stěžovat! Po cestě jsme ještě nakoupili něco dobrého na zub!
Dorazili jsme kolem jedné, čekaly na nás 2 stage--Chillout a hlavní stage, 1 kapela AIRFARE--dosti mě překvapilo, že hráli tak brzo, pac na ně stálo pár lidí, a když si vezmu jak úspěšní jinde jsou--dosti frustrující. Šli jsme se na ně podívat, hráli moc dobře, stala se šílená věc, kytarista mě a kámošku vybral--pojdtě si s náma holky zatancovat na jednu retro písničku :) Červené až za ušima, ale bylo to super, užili jsme si to náramně! navíc, když kytarista stál opravdu za hřích :D 






Kvůli fesťáku jsem den předem jela nakoupit do H&M--a úspěšně nakoupila, úžasné bílé tričko, a černé kraťasy do pasu, navíc ve slevě!


Po Airfare, mnoho dalších skvělých kapel: Vypsaná fixa, David Koller. . ale chtěla bych zmínit moji oblíbenou kapelu, která mě nezklamala. Na chillout stage nastoupila krásná Klára Vytisková, která mě vždycky dostane svým outfitem a přirozeností, úžasným hlasem!
Pořádně jsme na ně zakalili :) koupili Dvd, pokecali s Klárou a Honzou a získali od nich podpisy :)











My



Dubioza kolektiv, strhli masu lidí, pecka!





Koupání v Ostravici, skvělé osvěžení :)










Opět Dubioza kolektiv, zpěvák se pořád chtěl podepisovat--mě na čelo :D


Mějte krásný zbytek víkendu
Mambule 

9 komentářů:

  1. Ahoj,skvělé,co já bych dala za to být na pódiu s Airfare:) jinak ty kraťasy ti moc sluší. Obdivuju tvé vlasy,máš přesně takové,jaké jsou mým snem už hodně dlouho:) Áňa)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to šílené a ještě za odměnu jsme dostali jejich cd :) řeknu ti, že tajemství mých vlasů je v trvalé :) dříve jsem měla málo vlasů, a ted mám hřívu :) používám kvalitní kosmetiku a nemám je zničené
    Díky, Pet

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, Klára.. její styl je bezkonkurenční, vtipný, osobitý. Ona má kouzlo. :)
    Moc se mi líbí tvá profilová fotka. Přesně podle mého " gusta ", retro je z ní cítit na kilometry daleko.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že jsem narazila na tvůj blog. Z toho, co tu zatím prezentuješ, je mi tvůj styl blízký. Navíc máš ode mě body navíc za oblibu v červených rtěnkách. :D Máš nějakou oblíbenou značku? Já používám Maybelline a Rimmel, ale moc dlouho mi na puse nevydrží. :(

    Neplánuješ udělat kosmetický článek?

    A kampak nastupuješ po prázdninách do školy?
    Děkuji

    Z.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem moc ráda :), určitě používám maybelline--pudr, tvářenka, rimmel také, nedávno jsem si koupila novou řasenku Max factor--doporučuju! Řasy jsou krásně dlouhé a neslepené..na plet používám Vichy, Bourjouis.
    Blog se teprve rozjíždí, uvidime jak to pujde (byla bych moc ráda, kdybys se přihlásila a sledovala můj blog :D
    S vysokou školou to mám krapet složité, 3.9 dělám zkoušky na psychologii, jinak jsem už zapsaná na ekonomické fakultě, takže uvidime jak to dopadne :)
    Mamba

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc roztomilý blog :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky, mockrát!
    Budu moc ráda, když se stanete pravidelnými čtenářkami, sledujte mě :)
    Budu se snažit být lepší a lepší!

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, to musela být paráda na tom pódiu, určitě jste si to užily :). Vypadáš spokojeně a opravdu stylově, chválim :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, festivaly=to je pravé léto:)
    Klára je výborná zpěvačka, ale také se na ni úžasně kouká:) Má krásný, osobitý styl:)
    Hrozně Ti závidím kraťásky! Dala jsem si předsevzetí, že si takové na léto koupím, ale žádné hezké jsem nesehnala:(

    OdpovědětVymazat